POGOJI POSLOVANJA
S spletno trgovino www.sup-er.si (v nadaljevanju »spletna
trgovina«) upravlja podjetje Rok Puvar s.p. kot ponudnik e-poslovanja (v
nadaljevanju »ponudnik«). Splošni pogoji poslovanja ponudnika so sestavljeni v
skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS-a in
mednarodnih kodeksov e-poslovanja.
Ob registraciji na našo spletno stran obiskovalec pridobi
uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, in geslo.
Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z
vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi
pravico do nakupa.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje
informacije:
- identiteto
podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra) ter kontaktne podatke,
ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta,
telefon),
- bistvene
značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in
garancijami),
- dobavljivost
izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu,
naj bi bil dobavljiv v razumnem roku),
- pogoje
dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- jasno
in nedvoumno določene cene izdelkov in stroške prevoza,
- način
plačila in dostave,
- časovno
veljavnost ponudbe,
- rok,
v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ter morebitne stroške, ki
nastanejo pri vračilu izdelka,
- pojasnilo
postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali
službi za stike s kupci.
Ponudba izdelkov
Ponudba spletne trgovine se zaradi narave poslovanja prek
svetovnega spleta dnevno spreminja. Cene so predstavljene kot redne in znižane.
- Redne
cene – so običajno priporočene maloprodajne cene proizvajalca
oziroma uvoznika ali cene, ki jih določi ponudnik
- Znižane
cene – so trenutno znižane redne cene in nimajo vnaprej določene
veljavnosti
Ponudnik si pridržuje pravico do poljubnega spreminjanja
cen, ki veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene
trajnosti. Vse objavljene cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano
drugače.
Kljub dnevnemu ažuriranju in kontroli točnosti podatkov se lahko zgodi da je
podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla
spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali
pa ponudil drugo ustrezno rešitev v obojestransko zadovoljstvo.
NAZARE d.o.o. si
pridržuje pravico, da odstopi od prodajne pogodbe v primeru tekstovnih,
cenovnih ali računalniških napak na spletni strani.
Načini plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
z gotovino ob prevzemu blaga- z
nakazilom na transakcijski račun NAZARE d.o.o
s plačilno kartico – Activia, Maestro, MasterCard, Visa in Visa Electron.PayPal
Ob plačilu s plačilnimi ali kreditnimi karticami
veljajo še naslednji pogoji:
plačnik (podatki, ki so v profilu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, ki je lastnik plačilne kartice,po oddaji naročila ni možna sprememba vsebine naročila oziroma končnega zneska naročila, razen v posebnih primerih, ki jih določi ponudnik.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, dokler se
kupoprodajna pogodba (naročilo) v elektronski obliki hrani na strežniku
ponudnika.
Postopek nakupa
- Naročilo
sprejeto: Po oddaji naročila kupec po elektronski pošti prejme
obvestilo, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupcu so na spletni
strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini
naročila.
- Naročilo
v obdelavi: Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost
naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik
lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave pokliče
kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila
ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.
Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej
stopnji nepreklicno sklenjena.
- Naročilo
zaključeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, pošlje
in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik istočasno pouči
kupca o politiki vračila blaga in poda informacije, kam se lahko obrne v
primeru zamude pri dostavi in kam v primeru pritožbe.
Preklic naročila, vračilo ali zamenjava blaga
Kupec ima pravico, da vrne kupljeno blago brez kakršnekoli
odškodnine. Vendar je dolžan kriti stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta
nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje
v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na e-naslov info@NAZARE.si ali na poštni naslov: Rok Puvar, Strunjan 136, 6320 Portorož, blago pa vrniti v nadaljnjih 14
dneh od poslanega pisnega obvestila o odstopu od pogodbe.
Če se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov
(dostava napačnih izdelkov), jih bo ponudnik brezplačno nadomestil z
ustreznimi. Prvotno dostavljeni izdelki se lahko vrnejo samo v neodprti
embalaži.
Reklamacija/Garancija
Če imajo dostavljeni izdelki napako in ne ustrezajo lastnostim
oziroma specifikacijam naročenih izdelkov, mora kupec o tem obvestiti ponudnika
v 8 dneh od datuma prejema izdelka. Če napake z običajnim pregledom pri
prevzemu ni bilo mogoče opaziti (skrita napaka), mora kupec o njej obvestiti Rok Puvar S.P. v osmih dneh od dneva, ko je napako opazil, sicer izgubi to
pravico.
Rok Puvar s.p. ne odgovarja za napake, ki se pokažejo potem, ko preteče šest
mesecev, odkar je bil izdelek izročen, in pravtako za morebitne neopazne napake
v vsebnosti originalno zaprtega proizvoda.
Potrošnik oziroma, kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in
podjetju Rok Puvar S.P. omogočiti, da stvar pregleda.
Potrošnik ali kupec, ki je ponudnika pravočasno in pravilno obvestil o napaki,
ima pravico zahtevati, da ponudnik:
- odpravi
napako na izdelku ali
- vrne
del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
- izdelek
z napako zamenja z novim brezhibnim izdelkom ali vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik oz. kupec tudi pravico, da od
ponudnika zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala,
nadomestnih izdelkov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi
izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka.
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na
računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter
ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali
na računu.
Kontakt za uveljavljanje reklamacije/garancije je
Rok Puvar
Strunjan 136
6320 Portorož
e-naslov: rok.puvar@gmail.com
tel: +386 70567489
Dostava
Do 13. ure naročeni izdelki bodo odposlani najkasneje dva
delovna dneva po naročilu (določila glede dostave veljajo, če je blago na zalogi).
Za naročnikovo potrditev se šteje potrjen mail postavitve besedila, ki ga dobi
na vpogled na svoj naslov.
Če ponudnik ne bo mogel izpolniti svoje obveznosti, ker blago ne bo na
razpolago, bo o tem nemudoma obvestil kupca. Naročeni izdelki bodo dostavljeni
z navadno dostavo, odvisno od izbire kupca. Stroški dostave se obračunajo po
ceniku dostave.
V primeru, ko ponudnik pravočasno odpravi naročene izdelke, ni odgovoren za
prekoračen rok dostave pogodbenega izvajalca. Dostava se izvrši na naslov, ki
ga je uporabnik navedel ob registraciji ali naročilu. Če ob času dostave
nikogar ni na naslovu, dostavljalec pusti obvestilo o prispeli pošiljki. Z
obvestilom lahko prevzamete pošiljko na naslovu dostavljalca oziroma se
dogovorite za ponovno dostavo.
Odveza odgovornosti
Spletna trgovina www.SUP-er.si se trudi zagotoviti
ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni, kljub tem se lahko zgodi, da
podatki (cena, rok dobave, lastnosti izdelka) niso pravočasno ažurirani. V
takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic
ali spremembo naročila oziroma predlagal drugo ustrezno rešitev.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je
treba vse fotografije razumeti kot simbolične.
Pritožbe in spori
Ponudnik se po vseh močeh trudi vzpostaviti učinkovit sistem
obravnavanja pritožb in morebitne spore rešiti sporazumno in v skladu z
veljavno zakonodajo o varstvu potrošnika.